3 cold Calling fejl at udløse afvisning

Her er 3 forkølelse ringer teknikker, der bør du nok undgå:

Fejl #1: Center samtale omkring dig selv og hvad du har at tilbyde

I den gamle metode, du introducere dig selv, forklare, hvad du gør, og foreslå en fordel eller funktionen af dit produkt.Og derefter lukke øjnene og beder til, at anden personen vil være interesseret

Desværre, det øjeblik du stoppe taler du normalt høre, “Undskyld, jeg er optaget”, eller “Desværre, jeg er ikke interesseret.”

Du kan se, du har startet din kolde opkald ved at tale om din verden og hvad du har at tilbyde.Men realistisk set, de fleste mennesker er ikke så interesseret i dig. Når du taler om din virksomhed og dit produkt, er det bare en anden annonce til dem. Du har ikke engageret dem, så de ofte bare “turn siden.”

Udsigterne er langt mere interesseret i sig selv, og hvad er vigtigt for dem.Så hvis du starter samtalen ved at fokusere på deres verden, er de mere tilbøjelige til at interagere med dig.

Så i stedet tale om et spørgsmål eller problem, de skal muligvis løse.Fokus på dem i stedet for hvad du har at tilbyde. Og se, hvor det tager dig.

Fejl #2: Være sikker på, de skal købe dit produkt eller service

I den gamle kolde kaldende tankegang lærte du at fokusere på salg og være helt sikker på, hvad du tilbyder er noget anden personen skal købe.

Problemet med denne tilgang er, at du ikke har bedt dem om at afgøre dette sammen med dig.Så tænk over det – i den gamle tankegang, du virkelig beslutte for en anden, hvad der er godt for dem. Jeg ved, det er ikke meningen, men det er præcis, hvad der kommer på tværs af til dine kundeemner.

Så snarere end at være fuld af tillid og entusiasme, stop for et minut og tænke anden person.Slap af i en reel samtale i stedet for at flytte ind i en overbevisende strategi eller salgstale. Sætte dig selv i deres sko og invitere dem til at udforske sammen med dig om hvad du har at tilbyde er et match for dem.

Andre kan virkelig skelne forskellen.Du inviterer dem til at se hvis du måske kunne hjælpe dem med at løse et problem. Dette gør for en meget bedre forbindelse lige fra starten, og du får øjeblikkelig afvisning reaktionen meget mindre.

Fejl #3: Når nogen bringer en indsigelse, forsøge at overvinde det

Du ved, en af grundene til, cold calling er så vanskeligt er at nogle gange du ikke kan være meget fortrolig med anden personen og deres forretning.Når du foretager det første indkaldelse, ved du ikke ret meget om deres problemer, problemer, budget og tidsmæssige begrænsninger.

Chancer er, ikke alle vil nyde godt af dit produkt eller din service.

Så realistisk, er ikke dit firma eller produkt igangværende at blive en kamp for alle.Og alligevel, når nogen bringer en indsigelse (“vi ikke har budget til at” osv.), den gamle kolde opfordrer tankegang tog du at “overvinde”, “omgå”, eller “override.”

Men når du gør det, du sætte anden personen i defensiven.Noget, de har sagt er at blive afskediget. Og her er hvor afvisning kan ske meget pludseligt.

Så er det meget bedre at lytte til deres betænkeligheder og fortsætte med at undersøge, om hvad du tilbyder giver mening for dem.Der er nogle vidunderlige sætninger kan du bruge at validerer deres synspunkt uden at lukke samtalen.

Så nu du har opdaget de 3 store gør kolde kaldende fejl folk ofte.Se om du kan skifte fra de gamle selv-sabotage mentaliteten. Når du gør det, vil du opdage at folk vil engagere dig meget mere, og den umiddelbare afvisning du er vokset så vant til at der vil ske meget mindre.